Obchodní podmínky
Uzavření smlouvy
1.1 Uzavření smlouvy v případě vzdělávací akce otevřené pro veřejnost a záznamu webináře
- Nabídka vzdělávacích akcí je zveřejněna prostřednictvím webového rozhraní www.monikapuskinova.cz.
- Objednání vzdělávací akce (přihlášení na vzdělávací akci) sestává z vyplnění údajů v přihlašovacím formuláři a podání objednávky (přihlášky) kliknutím na tlačítko „odeslat přihlášku“/„přihlásit se“. Takto podaná objednávka je závaznou objednávkou.
- Smlouva je uzavřena odesláním objednávky (přihlášky).
1.2 Uzavření smlouvy v případě Funkčního studia pro ředitele škol a školských zařízení (tj. studia pro ředitele škol a školských zařízení ke splnění kvalifikačních předpokladů)
- Nabídka Funkčního studia pro ředitele škol a školských zařízení je zveřejněna prostřednictvím webového rozhraní www.monikapuskinova.cz.
- Objednání vzdělávací akce (přihlášení na vzdělávací akci) sestává z vyplnění údajů v přihlašovacím formuláři a podání objednávky (přihlášky) kliknutím na tlačítko „zaslat přihlášku“. Takto podaná objednávka je závaznou objednávkou.
- Smlouva je uzavřena odesláním objednávky (přihlášky).
Uzavření smlouvy v případě zakázkové vzdělávací akce
- Nabídka zakázkových vzdělávacích akcí je zveřejněna prostřednictvím webového rozhraní monikapuskinova.cz.
- Objednání vzdělávací akce sestává z vyplnění údajů v přihlašovacím formuláři a podání objednávky kliknutím na tlačítko „odeslat“. Takto podaná objednávka je závaznou objednávkou.
- Smlouva je uzavřena odesláním objednávky.
1.4 Uzavření smlouvy v případě ročního předplatného Týdeníku
- Nabídka ročního předplatného Týdeníku je zveřejněna prostřednictvím webového rozhraní www.monikapuskinova.cz.
- Objednání sestává z vyplnění údajů v přihlašovacím formuláři a podání objednávky kliknutím na tlačítko „objednat Týdeník“. Takto podaná objednávka je závaznou objednávkou.
- Smlouva je uzavřena odesláním objednávky.
1.5 Uzavření smlouvy v případě mentoringu
- Nabídka mentoringu je zveřejněna prostřednictvím webového rozhraní monikapuskinova.cz.
- Objednání sestává z vyplnění údajů v přihlašovacím formuláři a podání objednávky kliknutím na tlačítko „odeslat“. Takto podaná objednávka je závaznou objednávkou.
- Smlouva je uzavřena odesláním objednávky.
2. Potvrzení objednávky
Po vytvoření objednávky je na kontaktní e-mail zasláno potvrzení objednávky.
3. Případná změna, zrušení vzdělávací akce
Případná změna termínu a místa vzdělávací akce, lektora nebo zrušení vzdělávací akce je vyhrazena.
4. Platební podmínky
- Úhrada ceny vzdělávací akce, záznamu, Týdeníku nebo mentoringu je možná na základě faktury. Faktura je doručena na e-mail spolu s potvrzením objednávky. Při úhradě je nutné uvést variabilní symbol.
- Cena vzdělávacích akcí, záznamů, předplatného Týdeníku, mentoringu je stanovena v závislosti na délce akce, náročnosti tématu, místě konání, zajištění občerstvení apod.
5. Vydání osvědčení
V případě vzdělávacích akcí akreditovaných MŠMT je účastníkům, kteří splní podmínky vzdělávací akce, vydáno osvědčení.
6. Změna objednávky
Změnu osoby, která se zúčastní vzdělávací akce, je možné uskutečnit telefonicky nebo e-mailem nejpozději 2 pracovní dny před konáním vzdělávací akce.
7. Storno podmínky
Objednávku je možné stornovat nejpozději 5 pracovních dnů před konáním vzdělávací akce (s výjimkou Studia pro ředitele škol a školských zařízení ke splnění kvalifikačních předpokladů), před poskytnutím mentoringu nebo zahájení poskytování Týdeníku.
Objednávku je možné stornovat nejpozději 30 dnů před zahájením Studia pro ředitele škol a školských zařízení ke splnění kvalifikačních předpokladů.
V opačném případě (pozdější storno, účastník se vzdělávací akce nebo mentoringu nezúčastní a vzdělávací akci nebo mentoring nestornuje) objednatel uhradí cenu vzdělávací akce nebo mentoringu v plné výši.
8. Zpracování osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.